Починаючи з 16 квітня клієнти зможуть отримувати оповіщення Банку “Південний” через офіційний банківський канал у Viber.
Тим клієнтам банку, які використовують додаток Viber, тепер, замість SMS-інформування, вся особиста та важлива інформація доступна за допомогою популярного месенджера.
Переведення повідомлень до Viber об’єднає банківський сервіс та спілкування з друзями в одному додатку, а простота та зручність інтерфейсу дозволить швидко знаходити потрібну інформацію. Для можливості отримування повідомлень у Viber, потрібне лише підключення до інтернету та встановлений додаток Viber на будь-який з девайсів (планшет, смартфон, ПК).
У Viber будуть надходити такі відомості:
- важливі інформаційні повідомлення;
- дані по операціях платіжних карток;
- акційні банківські пропозиції.
Інформація, яка буде відправлятися за допомогою звичайних SMS:
- у разі відмови від повідомлень у Viber;
- у разі знаходження клієнта оффлайн в момент відправки повідомлень банком.
При зручності SMS-інформування або небажанні отримувати повідомлення у Viber, можна без проблем відписатися від даного інформування. Для цього потрібно лише у вікні чату PIVDENNYI Viber-додатку натиснути на «Відмовитися». Після чого PIVDENNYI буде перенесений до списку заблокованих номерів (згідно з вимогами технологій Viber).
Для відновлення отримання повідомлень, потрібно виключити PIVDENNYI зі списку заблокованих номерів Viber шляхом наступних простих дій:
- з головного меню програми Viber здійснити перехід до розділу «Налаштування»;
- обрати пункт меню розділу «Конфіденційність»;
- перейти у «Заблоковані номери»;
- у заблокованих номерах знайти PIVDENNYI та вімітити опцію «Розблокувати».
Важлива інформація!
Все інформування Банку Південний у Viber здійснюється виключно від імені PIVDENNYI та має позначку перевіреного відправника.
Клієнти банку, які не є користувачами Viber, будуть продовжувати отримувати автоматичні банківські SMS-повідомлення на мобільний телефон.
Також продовжуватимуть доставлятися за допомогою звичайного SMS-інформування всі паролі від системи 3D-Secure та MyBank.
За даними bank.com.ua
Повідомлення від Банку “Південний” переходять до Viber