Повідомлення від Банку “Південний” переходять до Viber

16 Квітня 2018

Починаючи з 16 квітня клієнти зможуть отримувати оповіщення Банку “Південний” через офіційний банківський канал у Viber.

Тим клієнтам банку, які використовують додаток Viber, тепер, замість SMS-інформування, вся особиста та важлива інформація доступна за допомогою популярного месенджера.

Переведення повідомлень до Viber об’єднає банківський сервіс та спілкування з друзями в одному додатку, а простота та зручність інтерфейсу дозволить швидко знаходити потрібну інформацію. Для можливості отримування повідомлень у Viber, потрібне лише підключення до інтернету та встановлений додаток Viber на будь-який з девайсів (планшет, смартфон, ПК).

У Viber будуть надходити такі відомості:

  • важливі інформаційні повідомлення;
  • дані по операціях платіжних карток;
  • акційні банківські пропозиції.

Інформація, яка буде відправлятися за допомогою звичайних SMS:

  • у разі відмови від повідомлень у Viber;
  • у разі знаходження клієнта оффлайн в момент відправки повідомлень банком.

При зручності SMS-інформування або небажанні отримувати повідомлення у Viber, можна без проблем відписатися від даного інформування. Для цього потрібно лише у вікні чату PIVDENNYI Viber-додатку натиснути на «Відмовитися». Після чого PIVDENNYI буде перенесений до списку заблокованих номерів (згідно з вимогами технологій Viber).

Для відновлення отримання повідомлень, потрібно виключити PIVDENNYI зі списку заблокованих номерів Viber шляхом наступних простих дій:

  • з головного меню програми Viber здійснити перехід до розділу «Налаштування»;
  • обрати пункт меню розділу «Конфіденційність»;
  • перейти у «Заблоковані номери»;
  • у заблокованих номерах знайти PIVDENNYI та вімітити опцію «Розблокувати».

Важлива інформація!

Все інформування Банку Південний у Viber здійснюється виключно від імені PIVDENNYI та має позначку перевіреного відправника.

Клієнти банку, які не є користувачами Viber, будуть продовжувати отримувати автоматичні банківські SMS-повідомлення на мобільний телефон.

Також продовжуватимуть доставлятися за допомогою звичайного SMS-інформування всі паролі від системи 3D-Secure та MyBank.

За даними bank.com.ua

Отзывов (0)